Markedsføring

DER ER MARKEDSFØRING
– OG SÅ ER DER MARKEDSFØRING!

Med MAKKERSKAB siger du JA til den sjove, skarpe og til tider provokerende vinkel.

kniv

Hvad skal der på menuen?

Som jeg skriver, ”Der er markedsføring – og så er der MARKEDSFØRING!” – og hvad mener jeg så med det? At jeg ikke synes, det er fedt at beskæftige mig med det, jeg kalder ”leverpostejsmarkedsføring”. 

Forklaring: Markedsføring af et produkt udtrykt igennem noget ligegyldigt bras, som ikke bevæger og rører os en døjt! Noget der bare er lavet for at ”holde liv i patienten”.

Der hvor man som virksomhed eller forretning bare nøjes og betaler (ofte for meget) for en omgang middelmådig reklame kreeret på en halvsløv indsats, der bærer præg af ugidelighed samt manglende smag og engagement. Mon det skaber kvalificerede kunder? NEJ, er min klare overbevisning.

STORE BOLLER?

Er du derimod til markedsføring, der tør noget, der skaber virak (læs: positiv omtale), hvor vi ryster – og ja, måske tømmer posen og fylder den på ny. Hvor vi dælen dyleme tør provokere, tage initiativ, gribe taktstokken og sætte rytmen mod nye bevægelser – simpelthen have lysten og modet til at skabe opmærksomhed ved at råbe SE HVAD VI KAN, VIL OG TØR!

Ja, det kræver store boller (og ikke nødvendigvis en kæmpe pengetank) at være den frække i klassen, first moveren, den kække (og set i bakspejlet klogeste) – og hvad vi ellers kan kalde ham/hende, der gjorde det, de andre ikke turde gøre. Dem der monotont og selvtilfreds blot spiste videre af deres leverpostejsmad …

Så her er spørgsmålet. Hvilken markedsførings-menu vil du servere for dine kunder?

Hvis du er nysgerrig og vil skrue op for blusset, så giv mig et skriv eller ring. Så skal jeg nok slibe kniven og byde på idéer til menuen.

Vi snakkes.